Anneyimkiben Gamze4127 Maşallah bebeginiz çok iri şekerinize baktırdınız mı avaba bu haftaya göre çok fazla bu kilo
Gamze4127 aysenr9918 benimkine duyan herkes iri falan diyor normal mi sizinki de o civar gelmiş maşallah
aysenr9918 Gamze4127 Benim doktorum da iri bebek olabilir dedi boyu normale göre uzun dedi kilosu da bir tık yüksek dedi ama aşırı değilmiş sadece iri olma ihtimali var eğer öyle olursa bekletmem normal doğumu sezaryen yaparım dedi
Gamze4127 Anneyimkiben evet bakıldı ama şeker çıkmadı bana söyledi kilosunu fazla geldi ama doktor normal dedi araştırdım 34. Haftada ortalama o kilolarda olurmuş başka bi doktora gideceğim aklıma takıldı şeker yoksa nasıl o kadar ilerden gelip o kilo olur ki
Gamze4127 cokkasmabeabi gebelik şekeri falan var mı veya normal mi bu civarda olmaları haftalarına göre
Anneyimkiben Gamze4127 Bencede başka bir doktora daha gitmelisiniz 30 haftadan sonra zaten hızla kilo alıyorlar şimdi bu kilodayken ilerleyen haftalarda sizede sıkıntı yaratabilir
Anneyimkiben Gamze4127 İri oldugunda direkt sezeryan yaparlar zaten ama iri bebek demek gelişimi tamamlanmış demek değil ama gelişimi tamamsa eğer o haftalarda mutlaka sezaryen yaparlar