Bende ocak ayında egede sezeryan doğum yaptım, sabah suyum geldi, direk dogumhaneye aldilar, aynı gün öğlen doğuma aldılar, doğumdan sonra 1 gün yoğun bakımda tuttular, meyve suyu ve su dışında hiçbir şey yedirip icirmiyorlar, eğer bebeğiniz yenidoğan yoğun bakıma alınmazsa yanınızda oluyor ama tek başınıza bakmak zorunda kalıyorsunuz bebeğinize, kimseyi almıyorlar çünkü yoğun bakıma, ertesi gün odaya çıkartıyorlar, odada bir bayan refakatçi kalabiliyor, bir sonraki gün de öğleye doğru taburcu oluyorsunuz