Eliferk09 Sultanbeyli devlet hastanesinde doğum yapmak istiyorum daha önce orda doğum yapan yada yapmış tanıdığı olan var mı ?
Merve-34 Eliferk09 ben yapmadım ama bence donanımlı bir hastane değil onun yerine ilhan varankı tavsiye ederim
Sedakaya53 Eliferk09 bu hastanede doktor bulabıldınız mı güzel ilgilnen bende duydum iyi oldıgunu ama doktor önerisini alamadım hiç
Eliferk09 Merve-34 bende İlhan Varank ı tavsiye etmiyorum sadece kontrole gidiyorum ilk doğum için girmiştim memnun kalmadım hastane değiştirdim hatta Sultanbeyli devlet şuanda kendi geliştirmiş gebe okulu vs çok ilgililer diye duydum
Eliferk09 miniklerim__ bende İlhan varmalı önermiyorum nedense 🤷🏻♀️artık daha deneyimli Sultanbeyli gebe okulu vs