Hiç dikkat edemiyorum iştahım da hiç yok vicdan azabı tutuyor bazen. Dengeli beslenemiyorum akşam yemekleri en sağlıklı öğünüm kahvaltı yapamıyorum çalışıyorum öğlen de dışardan söylüyoruz. Tatlı şeyler çok canım çekince yiyorum çikolata falan ve içim hiç rahat değil 29. Haftadayız güzel beslenemedim ilk aylar güzel beslendim sadece :(