2Mucizemmm2 Burası ile çok alakasız ama ehliyet sınavima 2 gün kaldı kızlar ve ben çok aşırı heyecanlıyım. Uçuğum bile çıktı stresten.. çok gerginim cokkkk🥺
Pnr22 2Mucizemmm2 hayırlısı olsun bende ilkte kalmak zorunda kaldım başkan hamle yapmama yani bene gösterilen şekilde L parkı yaptirmayinca dubaya çarptım 2.de komisyon başkanım pamuk gibiydi şükür geçtim darısı sizin başınıza
Blossom 2Mucizemmm2 Gerilme. Sinyallere mutlaka dikkat et. Geri kaçırma. Gerekirse arabayı bağırttır ama kaçırma 😄
Pamuk 2Mucizemmm2 Çok yavaş hareket et.Yaninda kmse yokmuş gibi davran.Birde mesela sinyal vereceğin yere yaklasmadan içinden tekrar et.Ben parkları milim milim yaptım hocam acelen yok dedi tek seferde geçtim.
2Mucizemmm2 Blossom araba tek tük kullanıyorum köy yollarında falanm ama o anki ortam nasıl etkiler bilemem 😊😊
Nurr_22_22 2Mucizemmm2 komisyonu arkadaşlarin gibi düşün ben hep bal gibi şeker gibi komisyona denk geleyim derdim öyle de oldu derin bir nefes al kendini akışına bırak benden daha iyi kullanabilirsin arabayı🤜🤛☺️
_brcu88_ 2Mucizemmm2 yazilida korkacak stres yapacak hiç birşey yok ben tekte geçmistim …sadece rahat şekilde oturun derin nefes alın ve okuduğunuzu iyce anlayarak cevaplayın ..inşallah güzel geçer başarılar ,🌸