Kızlar 3 defadır rüyamda kız bebeğimin olduğunu gördüm. Şuan 13+4 ama cinsiyet belli değil, dün gece yine rüyamda sezeryanla kız çocuğum olduğunu gördüm bebek çok sağlıklıydı biz çok iyiydik, sizce neden böyle rüyalar görüyorum yada bi anlamı var mıdır 🥲🌸