Merge 000 eklem ağrıları :( magnezyum soda ilaçlar hiç işe yaramıyor sabaha kadar çekiyorum ağlıyorum masajlar soğuk kompresler işe yaramıyor
veramommy Ben de 31 oldum ve sol bacak ağrısı çekiyorum biraz yürüdüm mü bacağım hemen kasıyor umarım geçer 🥲
000 Yeniumutlar benimde bıçak saplanirmis gibi oluyor tek bir yanda çok kötü bazen ayağımı yere basınca acayip şekilde acıyor kasigim
Gamze4127 Benim normalde 31. Haftamdı ama 1 hafta önden gidiyormuşuz. Bel ağrısı ve sol kasık ağrısı çok oluyor bende yürüyüş yapmak istiyorum ama 2 adım sonra tıkanıyorum
Gamze4127 000 magnezyum da işe yaramıyor gibi yürüyüş de bu zamanlarda daha önemli nasıl yapıcaz acaba