Rojbinipekk kızımda 6 ay boyunca su bile vermedim Asla tatırma yapmadım 4 ayında herkez yaptır yavaş yavaş dedi yok dedim VEEE SONUÇ kızım yemek reddi yaşadı 2yaşına kadar özellikle Çoçuğum yemek tadı bilmiyorduki herşey midesini bulandırıyordu ve çok sorun yaşadım,bu yüzden oğlumda yapmıycam böyle kimyon içiyorum ,3 4 kaşık su veriyorum ,kayısı suyu kendim kaynattığımdan çay kaşığından daha az ağzına değdiriyorum 4 aylık oluncada direk artıracam 6 aylıkkende zaten başlıyorsun direk ek gıdaya