Bebetooo0 27+2 ve kuru şiddetli öksürük var ne yapsam bilmiyorum ki 🥺 korkuyorum ya of çevremde şiddetli öksürük sonrası erken doğum yapmışlar 🥺
Orucu12 Bebetooo0 dr danısarak antibiotik alabilirsiniz gecmiyoe ilerliyor cunku daha kotu oluyor kendinizi dinlendirin ballı limonlu ılık su tüketim
Derinnmom Bebetooo0 çok geçmiş olsun limon sıkıp üzerine sıcak su döküp içerseniz çok iyi gelecektir bende hep oluyor biraz olsun iyi geliyor hem limonun zararı da yok 🌸
Bahar_kocak Bebetooo0 geçmiş olsun 30 haftalıkken bende de kuru öksürük oldu antibiyotik ve majezik diye bı ağız spreyi doktor yazdı çok iyi geldi
Crnryyn01 Bebetooo0 dua et te grip olma. Öksürük geçirici doğal yöntemler var onları dene. Şu an gribim 37+1 haftalığım. Pazartesi doğumum var ama ben ölüyorum böyle bişey görmedim 😒😒😒
alynayn bana doktor hava vermişti.Hem ilaç kullanmadım hem öksürük krizlerimi hafifletti bence deneyebilirsiniz.ventolin 200 basım.