Kuyruk sokumu kaymasından ötürü sezeryan doğum yapan yada yapacak olan varmı
Benim 4 -5 yıl öncesinde düştüğüm için kuyruk sokumumda kayma oluşmuştu bi defa gitmiştim doktora sonra gitmedim şuan ne durumda bilmiyorum ama ara ara oturma şekillerime zemine yada ayakta çok kalma durumuna göre ve ağırlık kaldırma durumuna göre ağrım oluyordu 37. Haftamin içindeyim daha yeni doktoruma söyledim normal doğum olarak ilerlerken ortapedi doktoruna gore devam edilecek kırılma durumu olabilirmis cunki sizce ne olur sonuç