Gncanne_ Kızlar goguslerimin alt kısmı mosmor çatlamiş :( çok moralim bozuldu. O kadar hergun yağ krem kullanmama rağmen…. Bu çatlaklar kalıcı değil mi??
Daisy0000 Gncanne_ Doğum sonrası 2.aydan bildiriyorum malesef kalıcı … Bende lierac krem ve bio oil kullanıyordum ama ne fayda
vanilyali99 Fazla kilo da almadık yine de çatladı mecbur deri geriliyor tabi insallah lazer fayda eder de