Sonunda bende Doğum hikayemi yazmak nasıp oldu şükür 8 agustos sabahı normal kontrol İçin hastaneye gittim doktorum nts den önce açıklık var mı diye bakmak istedi bende TM diyerek yattım 2 ci Doğumum olacağı İçin biliyordum çatı muayenesini korkmuyordum doktorum baktı ve sen nasıl duruyorsun diyerek bana baktı 5 cm açıklığım varmiş gitmesem evde dogurcakmişim doktorum hemen yatış verdi ama ben yatmadan hamileliğim boyunca özele gittim ama Doğum İçin 15 tl vermek istemedim çıktım Eve geldim evimi temizledim sildim sübürdüm sonra annemin gelmesini bekledim saat 4 oldu biraz biraz sancım başladı ama adet agrısı gibiydi zorlamıyordu beni annem geldi 2 yasında oğlum vardı evde onu bırakdım en zoru buydu benim İçin 😩hastaneye giitim devlet hastanesiydi 5 buçuk da yatışım. Oldu 6 da suni sancı verdiler başta hiç zorlamadı doktorlar ebe o kadar iyiydi ki çok rahattım oda tek kişilkdi özel odadan farkı yokdu 1 saat suni sancı aldım 15 dk sancı cektim sadece ama zordu 7 21 de oğlumu kucama aldım bütün agrım geçti oğlum o kadar güzeldi ki onu izlerken dikişim atıldı 6 dikişim var bugün 13 günlük olduk şükür kızlar rabbim hepinize kolay Doğum nasip etsin inş Biraz uzun oldu kızlar