deryanehir kullandigin bez markasını tartışmak mantıksızca diyorsunuz ama yorumuma yorum atmaktan geri kalmamışsınız 😊 en sevdiğim ironi önce akıl verip karşısındaki insanı cahil yerine koyup sonra ne halin varsa gör çelişkisini yaşamak Siz çamaşır makinenizde temiz çamaşır yıkıyorsunuz sanırım hiç adet olmuyorsunuz çamaşırlarınıza kan bulaşmıyor lohusalıkta kanamanız olursa o çamaşırı çöpemi atacaksınız??? Yoksa kabasını alıp makineyemi??? Üstelik kan protein lekesi sınıfına giren idrardan daha zor arınan bir lekedir!!!
Bebeğin çişli bezini musluk altında yıkayıp sonra makinede yıkamanın neresi hijyeninize ters düştü birde beni sorguluyorsunuz ?
Lütfen rica ederim post sahibine cevabınızı verip oturun yorumlara sırf konuşmuş olmak için cevap yazmayın EĞER GERÇEKTEN SİZİ İLGİLENDİRMİYORSA....daha önemli şeyleri dert edinin.. hayırlı doğumlar diliyorum