Mervecan1 anestezisiz çektirdim Şişli echomarda çok rahattı bende anestezi istedim izin verin deneyelim bir normal çok kısa bir işlem duramazsanız anestezi için randevu veririz dediler dedikleri gibi de oldu gerçekten çikolata kistim ve küçük polipler olmasına rağmen sadece sıvı verilirken hafif bir adet ağrısı oluyor o kadar