Merhaba arkadaşlar anca fırsatım oldu 04.07.2023 tarihinde 38 haftalık kontrol için hastaneye doktorum gittim öncelikle nts ye girdim sancım çıktı fakat ağrım yoktu tansiyonum 14 tü arasıra yükselen tansiyonum neticesi önceki hafta tahlil istemişti bayram nedeniyle göstermedim o gün de tahlilde proteyin kaçağı ve tansiyon yüksek çıkması sonucu riskli buldu doktorum bu nedenle sevk verdi aynı gün sevk verdiği hastaneye gittim öğleden sonra ağrılarım artmıştı doktor muane etti bebeğim iyiydi çok şükür alttan muane etti ve açıklığım olduğunu söyledi ne kadar dediğimde doğum yapicak kadar deyil dedi ertesi gün beni doğuma alicagini soyledi ve kan tahlilleri istedi bu sırada sancılarım daha çok arttı kasıklarım inanılmaz ağrıyordu ağrıdan duramıyorum kanı verip gidebilirsin demişti fakat ağrılarım çoğalınca tekrar doktora çıktım çok ağrım olduğunu söyledim ve ilk doğumum olduğu için hemen olmicagini eve gidebilirsin dedi risk var mı peki diye sordum normal doğum yapmak istediği söyledim ben de öyle düşünüyorum herşey normal dedi burada da doğum yapabilirsin geldiğim hastanede de yapabileceğimi de söyledi gittiği hastanede doğum da kimse almıyorlar tlf dahi almiyirlar bu yüzden tercih etmedim tabi ki ağrılarım daha çok arttı yürümekte zorlanıyordum neyseki eve vardım banyomu yaptım ağrıdan da duramıyorum saat 6 gibi doğum mu yapmak istediğim hastaneye vardım apar topar dogumhaneye aldılar ebe beni tanıdı ve nöbetçi doğum doktoru da vardı o gün şansıma riskli bı durum da sesaryana alicaklar beni sevk verdigimi söyledi ebe nöbetçi doktora orasida risk görmedi eve gönderdi beni bende buraya geldim dedim acil şekilde sodular bebeğin ultrosonla muanesi oldu herşey normal dedi doktor anı bişi olmadığı sürece normal doğum yapicaz dedi doktor içime su serpilde ebeler kontrol ediyor açıklık 4 santim 2 tane serum takıldı ayriyetten iyne verdi damar yolundan ebeler duşa soktu çok güzel yönlendirdiler ebelrim saat 11.00 da oğlumu kucağıma aldım ve çok şükür 14 sene sonra gelen mutluluk tarifi yok iyiki normal oldu herşeye değer oğlumu kucağıma verdiklerinde ne ağrım ne sızım kaldı kuş gibi oldum