Kızlar 36 haftalık gebeyim Dr %99 doğruluk oranı olan işlem anne karnından sıvı alınmasıdır dedi ben bu işlemi kabul etmediğime dair belge imzaladım normalde daha erken haftalarda bu işlem yapılıyor diye biliyorum şimdi neden öyle dedi açıkçası kafamı karıştırdı şuan için sıkıntı yok 1 haftalık bı önden gidiyo bebeğin sadece siz bu işlemi yaptirdiniz mi