Srzrk hiç yoktan doktor gibi bu oran çok iyi değil illede amniyo sentez ya da bunu yaptırın demiyor gerçekten o kadar gerildim ki bazıları burda bana 1458/1 ihtimalemi kötü dediler diye isyan etti gerçekten daha düşük oranlar varmış ve yaşım da genç üstelik 22 yaşındayım oranlar daha iyi çıkabilirdi bende o yüzden içimiz rahatlasın hiç yoktan