Elifaaksoyy benim şuan 18 aylık oğlum var. 2. De erkekmiş. 1. Oğlumda hep aşağıdaydı genel olarak hamilelikler yakın olduğu için iyi hatırlıyorum. O yüzden ben pek umursamadım açıkçası. Ilk gebeliğin ve doğumum istanbulda oldu ordaki doktorum çok iyiydi böyle bişey söylememişti hiç. Şimdi bunu duyunca tedirgin oldun ister istemez birde alttan kamera ile muayene etti falan bende ciddi bi sorun olabilir mi acaba diye kuşkulandım. Ama dediğim gibi 1. Oğlumda hep bu haftalar kadınlarımda hareket ederdi. Doğana kadar genel olarak daha aşağıda hissediyordum. Bu arada canınız için teşekkür ederim. 🌹