Kymetnur Kızlar yumurtalarım çok dirençli Pcoluyum. . İğneyle 2 kere aşılama öncesi büyümüştü birinde doz fazla geldi ohss oldum. negatif sonuçlar aldım. İl değişikliği dolayısıyla doktor değiştirdim. Bu ay tedavi için Letu verdi. Günde 3 tane kullandım. Bugün 12. Gün kontrole gittim ve 13 mm solda 11-12 mm sağda 3 yumurta var perşembe tekrar gel dedi. Bu durumu yaşayıp büyüyen oldu mu acaba. Gerçekten çok canımı sıktı bu durum.
Patito__ Kymetnur bende birkez letu kullandim 18. Gün yumurtam buyudu anca ilacla bile gec yumirtladim zaten normaldede 20. Gun pik goruyordum
Kymetnur tatlibebegim_ 2 aşılama oldu. 2. De negatif oldu ve ohss oldum sonunda. 6 ay ara vermiştim denemeye. Şimdi tekrar başladım
Kymetnur Yasemin97 ah canım iğne de beni öyle güzel büyüttü ki sonunda ohss olunca doktor temkinli gitmek için hap verdi. Şimdi masaj yapıyorum yumurtlama masajı. Bol bol su içip hareket ediyorum. İnşallah büyür perşembe gününe kadar yaa.
Yasemin97 Kymetnur Hamile kaldıgımda ohss olmusum bende haftam buyudukce kıstler erıdı tabı ılk zaman 6 gun yattım hastanede
Yasemin97 Kymetnur Amin canım 🤲hıc beklemedıgın zaman oluyormus gercekten derlerdı ınanmazdım cok fazlasıyla umutsuzdum ilaçsız asla adet olmazdım ama dedıgım gıbı bı anda oluverdı
Kymetnur Yasemin97 şükür ben adet oluyorum. O da olmasa hiç ümidim kalmayacak. Ama gerçekten 3 yıldır öyle yoruldum ki. İnşallah yarın kontrole gittiğimde şu yumurtacıklar büyümüş olur ve tutunup bana mucize olurlar 🥹🤲🏻
Patito__ Kymetnur yok maalesef alamadim ama guzelde dr dediğini yapamadim yatiya misafirim gelmisti aksilik
Fey04 Bende pcosum aynı durum bende de vardı benim ilk aşılamam iptal edildi çok fazla yumurta büyüdüğü için hatta letuyla büyümüştü o ay sağda 21-18-13 solda da 11 falan vardı başkada vardı diye hatırlıyorum neyse o ay işlem iptali verdi dr sonra ben bu süreçten yorulduğum için ara vermek istedim neyse bu ay deneyelim eşim 20 gün izinde güzel zaman dedim ama bu seferde yumurtalar hiç tepki vermedi hatta doktor yine işlem iptali olmaması adına temkinli gitti önce yarım yarım içtim ilacı sonra günde 1 yaptı yine olmadı sonra günde 2ye çıkardı yine olmadı en sonunda gonalf 450 iğneyi 37.5 vur dedi 5 gün falan kullandım en sonunda cuma günü sağda 18.5 yakaladı hadi pazartesi gel aşılama yapalım dedi pazartesi aşılama oldum bakalım sonucu bekliyorum 😂 eğer olmazsa tüp bebeğe geçicem inşallah tekte tutar aşılamam öncelikli duam bu yönde
Fey04 Fey04 ve bu süreçte adet döngüsündeydim takvime göre işlem günü pazartesi regli doktora sordum ama oda net bi şekilde adet olmayacaksın merak etme dedi😂 gerçekten olmadım 😂
Kymetnur Fey04 yaa umarım güzel sonuçlar alırsın 😍😍 bende bugün gittim 2 tane nur topu gibi 17,5 mm ve 16,5 mm yumurtam olmuş çok şükür. Cumartesi tekrar gideceğim kontrole inşallah sonu güzel olur hepimiz için 😍❤️