İlk gebeligim 34 haftalik sezeryan dogdu suan 34 +4 hamileyim ve son bi kac gundur agrim falan vardi ama bugun karnim surekli sertlik olusuyo yatsamda gecmiyo sertlikle birlikte ufak sancilar giriyo hele ayaga kalktigimda sanki altdan cikacak gibi asagiya baski yapiyo bide beyaz sulu akintim var bildiniz su idrar kacirmis gibi ama rengi şeffaf bebegin hareketleri cok olmuyo oldugu zamanda cok sert oluyo saga sola yatsam sertlik gene olusuyo yine mi erken doğum olucak yarin hastaneye gitmeyi düşünüyorum ama suan cok kötüyüm düşünmekten