Merhabalar, daha önce doğum yapmış veya şuan halihazırda doğumu bekleyen anneler veya anne adayları görüşlerinize ihtiyacım var. Şuan özel can hastanesinde takipliyim normalde doğumumu kesin burada yaparım diyordum ama doğumum yaklaştıkça doktorumun son zamanlardaki tavrı beni çok rahatsız etti. Şuan takipli olduğum doktor normal doğumdan ziyade beni direk sezeryan doğuma hazırlıyor maalesef…
Zorunlu kalmadıkça sırf para kazanmak için sezeryan doğuma almayacağına inandığınız İzmir içi doktor önerilerinizi bekliyorum.