selamlar 36 +2 yim. 36. haftaya girdiğimden beri sancılarım oluyor ama yalancı sancı gibi gelmiyor bi girdiğinde 2 saat aralıksız sürüyor sürekli afedersiniz büyük tuvaletimi yapacakmış hissi geliyor sürekli tuvaletteyim ama bir şey yapamıyorum şu an da adet ağrısı çekiyorum kontrolüme üç gün var daha. eşim de gececi. doğumun başladığını nasıl anlarım ilk gebeliğim. doğum yapan anneler anlatabilir mi rica etsem