Elfakca Son 6 gün kaldı hem heyecanlıyım hem stresli (sezeryan doğum) var mı benim gibi bekleyen son günlerini bide varsa cinsiyetleri ne bebislerin merak ettim :)
Nermin6060 Elfakca bende persembe gününe aldım çok heyecanlıyım 38+4 te oluyor dogumum sizin kaçıncı hafta kız benimki 🥲
gl12cn34 Elfakca ay benimde son 6 , pazartesi günü doğumum hatta son 5 bile olabilir 🙏🏻 Aşırı heycanlı , sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah 🙏🏻
luvlymamacita Allah saglikla huzurla kucaginiza almayi nasip etsin anali babali buyutsun 💕 insallah bebis icin de sizin icin de guzel bir surec olur 💕
Elfakca Arzu_Ak tam olarak ne tarihi 40. Haftaya kadar bekle benim ilk bebekte öyle yapmıştım gelmedi sezeryanla aldılar 40. Haftada
Arzu_Ak Elfakca yarın 40 haftalık oluyoruz devlet hastanesi zorunlu olmadığı sürece sezeryan yapmıyor bu benim 2.gebeligim ilkide 40+6da gelmişti büyük ihtimal buda öyle olacak yarın kontrol var doktorum net birşey söyler umarım
gl12cn34 Elfakca ben öyle istedim aslında iki doğum şeklinden de korkuyorum ama normalden daha cok korkuyorumm
Aleyna4161 Asklim başı aşağıdaydı (16ağustos) 36+4te gittiğimde ama kanala girdi mi girmedi mi bilmiyorum 29unda kontrolüm var
Asklim Aleyna4161 bende 37+4 de gittim baş aşağıydi masllsh çok hareketli karnımın bütün etrafında hissediyorum resmen hareketini pozisyon değiştirme olasılığı var mı