2205 Merhabalar, şu an 7+4 hamileyim. Bugün ilk ultrason için gittiğimde kalp atışı yok almamız gerek diye bi dönüş aldım. Acaba kalp atışını ilkde duymayıp daha sonra duyan oldu mu ?
1flower 2205 başka doktora da görünün bekleyelim demeden hemen almamız gerekiyor demesi olmamış bence ama doktor sonuçta yargılamak istemem . Ama yine de başka bir doktora daha görünün .
1vldndyrki Hdemir1618 bebekte mi görünmedi 8.haftada :( sonra kalp atışı duydunuz öyle mi 🥹 benim de 6+2 de kesem boş korkuyorum haftaya giderim tekrar 7+2 kese boş olursa diue korkuyorum adetim düzenli muhtemel yumurtlama zamanımı aşağı yukarı biliyorum ana bakalım
2205 Semabkr bilmiyorum acil doktorum bi hafta beklememde sakınca görmedi haftaya tekrar başka hastane ve doktorada görüneceğim
Evrem990 2205 hemen alinirmi oyle ya yapma oyl3 bisey bekle biraz daha daha 7 haftalik 8.9 da duyan var neden bu kadar aceleci davrandi acaba doktorun
momlife10 2205 3gün öncesi bebek bile yoktu kese boştu 3 gün sonra gitmiştim hem bebek hem kalp atışı vardı stres yapmayın 10 haftaya kadar duyulur
1vldndyrki momlife10 gerçekten miiiiiii yaaaaa çok çok mutlu oldum kaçıncı haftada oldu peki bu hamilelik belirtileriniz nelerdi bende göğüs ağrısı mide bulantısı kaşık ağrısı geçip geliyor ara ara
zsg10 2205 bende seninle aynı haftadayım doktor aynılarını dedi ağla ağla mahvoldum 1 hafta daha bekleyeceğim
1vldndyrki zsg10 benim gibi aynı durumu yaşayan gerçekten çok var . Ben de merakla bekliyorum 6+2 kesem boş doktor haftaya bebeği görmeyi bir sonraki hafta kalp atışı duymayı bekleriz ama geç döllenme olabilir adete bakma dedi ultrasonda kese boyutu 4+2 gibi görünüyor dedi alsında yunurtalama dönemimle denk geliyor inşallah yüzümüz gülsün
eso2023 Karından benim kesem de boş görünmüştü doktorum alttan bakmayı önerdi öyle gördük bebişi ve kalp atışını
2205 2205 bir çok kişinin başına gelmiş bu durum o yüzden bende beklemek istiyorum ağrım ve kanamam yok zaten acil doktorum beklememde bi sorun olmıcağını söyledi zaten inşaAllah hayırlısıyla bende duyarım, dönüşleriniz için çok teşekkür ederim 🌸
Pimiriya 2205 aynısını dün yaşadım.. 1 hafta sonra tekrar bakacak kalp atışı yine duyulmazsa alınacak..
Hdemir1618 1vldndyrki evet bebekte yoktu kesem boştu alttan muayene etmek istedi ben istemedim 10.haftada bebeği gördüler
momlife10 1vldndyrki benim sata göre 7. Haftada kese gözüktü 8. Haftada bebek ve kalp atışı ama ultrasona göre 6 haftalik çıktı çünkü geç döllenme oldu. Gogus hassasiyeti dışında bir belirti olmadı ama şuan aşırı iştahsızlık ve mide ağrısı yanma var arada bulanti
1vldndyrki momlife10 kese de geç göründü yani ayy umut umut umut oldu içim teşekkür ederim 🌺🙏🏻♥️ ben kendini tükettim pazartesiden beri yolk saç yok bebek yok diye rabbim bize de nasip etsin 🙏🏻☺️