Dün gece benzerini yaşadım. 29 haftayı doldurdum. Dün akşam yemeği yedikten sonra yürümüş de dalağım şişmiş gibi bir ağrı saplandı. Koltuğa oturdum. Bebeğimin hareketlerini gözle görüyordum zaten. O kıpırdadıkça ağrım arttı, sağ kasığıma bası yaptı çok. Ağlattı yani. Sonra bir süre de sola geçti ve durdu. Son haftalarda epey hareketli olduğu için doktora sorma gereği duymadım. Ama kendini kordona dolayacak diye de ödüm kopuyor bazen.