Zeynep1121 bende senin gibiydim bekarken ailemle yaşadığım bina da herkes aile gibiydi WhatsApp grubumuz var hala devam ediyor . Düşünün kimse birbirimiz olmadan kahve içmezdik evlendim hala öyle insanlar var sanıyordum 😏2,5 yıldır aynı binada oturuyorum . İyi ki ev benim değil diye dua ediyorum yoksa kafayı sıyırır insan düşün . Alt komşum sürekli kocasıyla kavga eder balkona çıkar kime bakıyorsun diye kavga başlar . Üst komşum yaşlı bir çift evimin önünde park var çıkar cocukları kovar beddua eder küfğr eder 😏 yan komşum çocukları döver döver sokağa atar büyük oğlu engelli gibi ve sürekli erkekler onu beğeniyormuş gibi davranır karşı apartmandaki yeni evli çift vardı onları izlermiş gece 2 de kapıyı çalıp perdelerine bakmaya geldim demiş içeri girmiş ( kadın güzel ve bakımlı fiziği vs güzel sürekli dekolte giyer ) neyse onun altında oturan kadın da bu kadından şikayetçi kocama asılıyor diye sürekli kurguluyor kafasında evimin önüne çocuğunun pis bezini sürdü vs diye söyleniyor . Beni gördü geçen işte hemen anlattı ama bir konuşmuşlugumuz yok bende asansöre binecektim o da bindi anlatıyor bende döndüm banane bana ne anlatıyorsun dedim kestirdim . Bunları uzun uzun gözlemleyerek gördüm canım birde daha önceki bir alt komşu anlatmıştı o da evini yanımdaki oturan kadın yüzünden satmış . Karşıdaki yeni evli çiftte evlerini o kadın yüzünden satmış . Kadın takınca takıyor .