Bir post acmıştım kayınpedrımle alakalı onun akşamına kayınpederım geldi neyse yemek yedık içtik falan filan saat gecenin tam 12 si regl agrısından daha keskin bir agrı saplandı kasıklarıma geçer dıye umursamadım her neyse agrı siddetlendı tabi ben kıvranıyorum esıme kalk hastaneye gidelim bebişimiz geliyor olabilir tabi benim bulunduğum yerde hastanede doğum olmuyor ama ebe hemşireler benimle ilgilendiler çatı muayensı falan yapıldı 3cm acıklık olduğunu ama ne zaman kucagına alırsın bilemeyiz falan bende aglıyorum o ara esım sakinleştiriyor daha sonra ambulansa alıp sehir hastanesıne sevkım gerceklwstı oradada çatı muayensı ve nst ye baglamdım evet sancım çıktı doguruyorsun dedıler doğum haneye aldılar ama gelmek bilmedi kendi sancımın artısını bekledıler suni agrıda almadım bu arada neyse sabah 7.30 a kadar acı cektım uyumadım halıyle sonra birden ıkınma ıstegı geldı o arada anladım acılmıs artık geliyor ebeler geldi ve ben kendi sancımla normal doğum gercekleştirdim çok şükür Rabbime darısı sizlerin başına biraz uzun oldu kusura bakmayın kızlar şu an 11 günlüğüne🥰