minikoannesi123 Aleyy_26 en çok Prima premium care’den memnunum ama fiyatı iyice arttı, Molfix ile dönüşümlü kullanıyorum. İkisinden de memnunum
Paramedik16 Aleyy_26 sleepy natural ve prima karışık olarak kullanıyorum ikizlerime yani bi priöa takıyorum gün içinde bi sleepy ikisindende gayet memnunum 7.5 aylıklar hiç sorun yaşamadık
minikoannesi123 Aleyy_26 yok hiç kullanmadım ama onun fiyatı bayağı uygun digerlerine göre galiba, kullanan yorumları iyiyse bir defa alıp denemek istiyorum aslinda
Aleyy_26 Sila66 gönlüm sleepy taraftarı iki paket almıştım ama stok yapmak lazım bir hafta da 100 lira artmış fiyatı 😒
Sila66 Aleyy_26 stok bebegın durumuna göre yapılmalı pişik falan yaparsa stok boşa gider her bebeğin cildi bir değil canım🌸