Bskrts Kesinlikle bende seninle aynı durumdayım sürekli doktor değiştirmek zorunda kaldım ilk Nihan hanıma bir kaç kez gittim dedim ki süreç uzun devlete gideyim artık memnun kalan da var kalmayanda 2 devlet hastanesine de gittim ama gitmez olaydım Zeynep Kamil ve İlhan Varank aynı kişiye randevu alıyorum her gidişimde farklı doktor oluyor doğru düzgün ilgilenmiyorlar bile bebeğin suyu fazla dediler en son şeker yüklemesi için gittik ultrasona da aldılar neyse bebeğin boyunu ve kilosunu da sorduk geçen sefer bakmışız bu sefer bakmamıza gerek yok dediler eşimle birbirimize baktık kalp atışlarını bile dinletmediler bütün günümüz hastanede geçti ama boş geçti resmen Ersoy daki kadın doğum doktorlarını herkes çok önerdi 10 kişiden aldığım tek kötü yorum senden oldu açıkçası ya bu işler şans meselesi ya da adamına göre muamele yapıyorlar artık bende anlamıyorum. Son 2 ay kaldı artık iyisiyle kötüsüyle bir yere tutunmaya çalışıyorum artık şansıma bakalım