İlk hastaneye ya da sağlık ocağına gidip kan veriyorsun hamilelik için dersin zaten betana bakiyorlar daha sonra sonuç düşükse bir kez daha veriyorsun sağlık ocağı olursa yukselince o değer 1000 olması gerekiyor ondan sonra iki hafta bebeği ultrasonda görebilirsin ondan önce gitme vajinal ultrason vs yapıyorlar ben kesinlikle istemediğim için beklemedim 5+5 te ilk kesesini bebeğimin 6+6 da bebeğimi ve kalp atışını dinledik zaten kese için gittiğinizde güzel bir doktor seçersiniz onunla yola devam edersiniz doktorunuz size diyor