Kubraanur Annelerim size danışmak istediğim birsey var . 22 haftalık hamileyim omega 3 olarak ilk Enna mom kullandım şuan regenesis max . En iyisi sizce hangisidir kullanan var mı ?
Daisy0000 Kubraanur Regenesis maxı hamilelikte ve lohusayken kullandım, doğum yapalı 2 ay oldu şimdi Imom kullanıyorum