QueenMother ben 5+1 de hamile olduğumu öğrendim beta 3009 çıktı, 5+2 de keseyi gördük ama 1 kese vardı 10 gün sonra kalp atışı için gittiğimizde 2. Kese bize merhaba dedi şoka girdim 😂 ama 3009 çıkınca şüphe etmiştim. Doktor birşey demeyince normal herhalde dedim. İlk fotoğrafa tekrar baktığımda 2. kese minicik görünüyormuş ama farketmemişiz hiç ihtimal vermediğimiz için 🥹 1 buçuk sene sonra ansızın geldi mucizelerimiz.