E bebekte leke çıkarıcı var , benimde kızımdan kalan kıyafetleri hep sararmıştı kaynar suyun içine çamaşırları koyup üstüne leke çıkarıcıyı bolca döktüm bir gece beklettim sonra beyaz sabunla çitiledim elimde çoğu çıktı . Tekrar leke çıkarıcıyı döküp 60 dereceye makinaya attım bembeyaz çıktı çamaşırlarım 🌸