Kesinlikle kendimi kasan biriyim böyle jinekolog muayenelerde asla normal doğum yapamam diye düşünüyorum. Sırf o çatı muayenesini olmamak için sezaryen olmak isterim doğrusu. Okuduğum yorumlarda acımadı diyen kısım %10 dur bence onlarında acı eşiği yüksek kişiler helal olsun