Ben de gebelik öncesinde kullanmaya başladım ve gebelik oluştu şu anda da devam ediyorum, doktorum olumsuz yorumlara takılmamamı folikasitin vücutta depolanan bir şey olmadığını ve fazlasının vücut tarafından atıldığını söyledi. Anladığım kadarıyla folbiol hakkında her doktor farklı bir görüşe sahip