Esores aynı durumda sayılırız, bel bacak agrimdan uyuyamıyorum ben de.. Bir de bebeğim var çok zor geçiyor bazen doğsa diye içimden geçirip sonra hemen pişman olup zamanında gelsin diye dua ediyorum.. Bir yandan da evi toplu tutmaya çalışıyorum dogum olursa diye. Cok yorgunum 😞