Yumurta toplama sonrası 2. Adetimi bekliyorum donduruldu yumurtalarım. Adetim gecikti test yaptım negatif. Böyle geç gelme oluyor mu? 4 gün gecikti. Opu sonrası 1 haftada olmuştum. Şimdi 4 gün geç oldu bi sorun mu oluştu acaba? Tüp bebek merkezine gitmeli miyim?