nesli5154 hpv çıkması internete yazdığınızda rahim kanseri şeklinde açıklamalar çıksa da hepsinin evresi var düşük mü orta mı ya da yüksek mi çıktı bunu doktorunuzla oturup konuşmanız lazım doktorunuzun önereceği bağışıklık arttırıcı ilaçları bir kaç ay kullanıp geçmesi de mümkün bir kaç sene ilerlemeden de devam edebilir belirli aşamaları var hpv pozitif olup kanser riski çıkmayabilir bunu unutmayın çoğu kadında çıkar bazılarının ki geçer bazılarının ki talip gerekir bunların hepsini doktorunuz size anlatacaktır sakin olun iyi düşünün en önemlisi o