2 yaşına basmak üzere, anne sütü yerine geçen hiçbir mama yemedi hep emzirdim, “HAZIR SÜTÜ ısıtıp biberonla içir yatmadan önce” önerisi aldım ama diş çürüğü olur diye hiç düşünmüyorum ve sindirim hazımsızlık oldığunu okudum bazı doktorlardan, uyutmaya çalışırken birde hazımsızlıkla uğraşmaya kalkmayalım.
DOYURUCU GECE MAMASI duydum sabaha kadar tok tutan onları denemek istiyorum tabi uykusu varken yemek yedirebilir miyim bilmiyorum. Çoğunlukla gece emerek uyuyor ama emmeden uyuduğu da oldu, sabaha karşı uyanıp çok kısa emiyor ama su içip uyuduğu da oldu bi süre su içirip yatırmayı düşünüyorum.
Ve HAMİLEEEE olduğumu öğrendim kısa sürede emzirmeyi bırakmak istiyorum. Göğsüme birşeyler sürüp emmeye geldiğindeki tepkisinden ürküyorum bu aralar biraz asabi 2 yaş sendromu mudur nedir herşeye uzun süre ağlıyor.