kelebekucusu merhabalar, doktora görünmenizde fayda var, benimde 32 de basladı adet agrısı gibi daha cok karın bölgemdeydi, ishal ağrısı gibi de geldi, grcer gecer dedim dün 32+3 tr kanama basladı. Dünde bugünde nst cektiler cok hafif sancı vardı, erken dogum riski dediler, ciger geliştirici vurdular. Kalkmadan yatıcaksn dedi dr.