Arkadaşlar 11+2 olduk kasıklarda gerilme batma sızlama ve ağrım hep vardı ama bugün daha bariz belli olmaya başladı. Dayanılmayacak bir ağrım yok ama bariz batış hissediyorum. Birde hem sağ tarafımda olurdu bugün solda da başladı. Ne önerirsiniz normal midir.