Benimennembirmelek Kızlar bebeğim var 8 aylık bugün maması bitti markette de kalmamış 4 numara aldık bu gece vermem lazım acaba tek seferlik suyunu fazla Katip 4 numara versem bişey olur mu
Mrvm005 Benimennembirmelek onermem alerjisi olabilecek bisey olabilir 1 yaş sonrasi icin icerigi degisiyor cunki
Paramedik16 Benimennembirmelek merakımdan soruyorum 8 aylık bebek için 2 numara kullanmanız gerekmiyor mu benim ikizler 7.5 aylık 2 numara mama kullanıyoruz
Damlaalyz Ben olmadığı durumlarda 1 numara fazla olanını veriyorum ama 4 numara olan ayı baya fazla değil mi sanki? Normalde kaç veriyordunuz
Damlaalyz Bende 10 aylık bebeğime 2 numara kullanıyorum Sma marka zorda kalınca 3 kullanıyorum hatta bu ay Aptamil aldım mecburiyetten 3 numarasını 1-2 yaş arasiymis mecburluktan kullanıyorum korkarak