Egeminannesi bence 2 bebisin de hakki annesini emmek, buyugune de haksizlik etmis oluyorum gibi hissediyorum ben de. Evet En az 2 yil emzirmeyi oneriyorlar ama 2 yildan sonra almis alacagini diye bakilmiyor hala devam ettirebilirsin aslinda. Olan bana oluyor cok zorlaniyorum aslinda. Hamileyken Gogus hassasiyeti ne kadar fazla biliyosunuz bide emzirirken o kadar canim yaniyor ki hele ilk 3 4 ay cok zorlandim ama kiyamiyorum iste ya bambaska bi bag kuruluyor. Keske kendiliginden biraksa o kadar cok isterim ki ama ben biraktiramiyorum yani :( bu surecte konusarak bazen denedim ama yok olmadi maalesef