Arkadaşlar doğum sonrası kiloları nasıl verdiniz yani ben biraz verememekten tedirginim nedense ama gebelik boyunca kaçamak pek yapmadım sağlıklı beslendim pilates vs yaptım çoğunlukla göbeğim büyüdü ama totalde 15 kg ile kapatacağım sanırım. Ve aşırı ödemim var nasıl verilir bunca kilo tecrübelerinizi merak ediyorum