Son adet tarihinin ilk günü canım . Ben de 6 haftalıkken gittim gözükmedi bebek boş dediler 8 de gittim bebeği gördük kalbi duyduk çok şükür doktor 1 hafta geriden geliyor dedi sonra 10 da gittim tam günü dedi yani son adetime göre haftası . İlk zamanlar öyle olabiliyormuş ultrasonda