mrve06 sunshine_ 14+4haftaligim 2 gündur bende karnimda kasilma var 4 gun oncede aşiri karin agrisi ishal vardi
Arzuseen sunshine_ bende böyle bi post arıyordum bende 15 + 3 deyim bebek mi toplanıyor acaba bi yere anlayamadım dün sağ tarafım ağrıyordu baya bugün sol ağrı gözümü açtım
Yagmurun2 sunshine_ 17. Haftadayım ara ara bende de oluyor normal karşılanıyor leke kan vs. Gibi bişey yoksa yinede içiniz rahat etsin bi doktora gidin 🌸
Bsrabsrabsra sunshine_ canım benimde 15. Haftada aşırı kasik agrim oluyordu doktoruma söyledim oda hergun olmadığı sürece sıkıntı yok ara ara olur demişti
sunshine_ mrve06 benimde ishal gibi ağrıyor canım kramp gibi ağrılar oluyor normal heralde ama korkuyorum da bişi olur diye
sunshine_ Arzuseen bu haftalarda rahim büyümeye ve göbek deliği hizasına gelmeye başlıyormuş o yüzden oluyormuş sanırım biraz araştırdım da canım
sunshine_ Yagmurun2 haftaya kontrolüm var Bi gebelik kaybım var o yüzden bebeğe bişi mi oldu diye çok korkuyorum belirtileriniz neler 17. Haftada neler oluyor ?
Sehseh Ben 12 oldum bugün dünden beri vajinamda batma kasiklarimda ağrı var böyle olmamıştım şimdiye kadar normaldir inşallah
sunshine_ Sehseh kasık ağrılar batmalar normal canım benimde baya oluyor kasık ağrısı karın ağrısı falan
Yagmurun2 sunshine_ benimde ilk gebeliğimde bebeğin kalbi durmuştu mide bulantım ve mide yanmam oluyor onun dışında dediğim gibi ara ara çok şiddetli değil ama ağrım oluyor ağrıların sebebi rahim büyümesi yada enfeksiyondan kaynaklı olduğunu söylemişti doktor
sunshine_ Yagmurun2 benimde kalbi durmuştu şükür tarama testlerimde bişi çıkmadı bu gebeliğimde ama yine de korkuyor insan gittiğinde aynı şeyi duymaktan
sunshine_ mrve06 benimde haftaya kontrolüm cinsiyet ve 3 lü tarama için çağırdı işte inşallah herşey iyidir
sunshine_ Bsrabsrabsra normal o zaman gün boyu sürekli ağrımıyor ara ara başka belirtin varmı canım ?
Bsrabsrabsra sunshine_ bide tuvalet ihtiyacını yaparken yanma oluyordu oda enfeksiyondan oluyormuş gebelikte sık görünen biseymis canım
Lindam06 Belirtileri kesilen varmı 15.haftada ? Sadece ayak ağrım ara ara kramplarım var. 14.haftada çok kasık karın ağrıları çektim gittiler 😥😥 insan bir gitsin istiyor bir gitmesin
sunshine_ Lindam06 benim halen devam ediyor dün bulantı ilacını içmemiştim oda bugün ara ara bulantı geliyor ama bu haftalarda sonra normali belirtilerin azalması canım