Bebetlm 39 gün ağda yaptırdım göbekte zamanla gidiyor zaten şuan emzirme döneminde olacaksın yinede yiyorsun bittikten sonra tamamen gider korseyi doğumdan çıktığım anda taktırdılar bana 30 gün taktım gece gündüz ama şiddetli sıcaklardan takamıyorum,bol bol su iç hem süt yapar hemde ödem atarsın göbeğinede yararı olur