Kizlar hamilelik sekerim var insulin kullaniyorum dusuk dozda doktorum insulin kullandigim icin 38 de suni sanciyla cocugu dogurtmak istiyor hic acilmasiz suni sancıyla dogum yapan oldumu aranızda ya acilmazsa o kadar sancıyi cekip sonra sezeryana alinmaktan korkuyorum birde insulin kullananlar 38de mi doktorunuz dogurttu sizi yoksa beklemelimiyim kendi gelsin diye