merhaba kızlar 11 ağustosta dondurulmuş 6. G0ün embriyosu transferim oldu (10gün önce)bugün kan testi bakıldı sonucum 21 geldi , doktor geç tutunmuş olabilir ondan kaynaklı düşük çıkmış olabilir dedi , son 2 gündür kasıklarıma iğne batar tarzda ağrı saplanıyor ama hafif, bir de bugün kahverengi akıntı geldi , doktor yerleşme kanaması olabilir veya gebelik sonlanıyor olabilir dedi korkuyorum çarşamba yine kan testi vericem