Sevcanayaz Doktor normal yapamazsın 39. Haftaya girdim sezaryen yapalım diyor çok kararsız kaldım sezaryen olan var mı ?
Benanneoluyorum Sevcanayaz Yapamazsın dediyse diretmenin anlamı yok bebişinin canına zarar gelebilir Allah korusun o yüzden sezeryan
Sevcanayaz kucukbebek Bebek baya kilo alıyormuş normal doğumun üstüne çıkacakmış birde alttan muayene ederken asla izin vermiyorum yani vermiyorum derken geri çekiliyorum
Sevcanayaz Tatar59 ya işte kilo aldığı için ha birde açılma hala olmadı kafası yerleşmiş fakat açılma yok